pondělí 14. května 2012

SPRÁVNÉ ROZPOLOŽENÍ

Znáte ten pocit, kdy nemáte náladu a to správně rozpoložení na činnost, která je právě potřeba? Žehlit, když je doma hromada prádla, vařit, když se blíží čas oběda, vypracovávat úkol, který hoří, učit se na nejbližší zkoušky... U manuálních všedních činností to ještě jde. Nejhorší je to ale právě u činností, které vyžadují nápad a kreativitu. Ta se nedá jen tak naordinovat. Já mám poslední dobou tento stav pořád! Zvláště v práci, která krom jiného vyžaduje psát spoustu vyjádření založených na úřednickém slovíčkaření. A na to tedy já mistr určitě nejsem. Většinou se dost dlouhou dobu trápím s vymýšlením formulací a po delším (obvykle velmi dlouhém) zvažovaní nakonec vykrystalizuje výsledek. Neustále však musím svou mysl a pozornost odvádět jinam, abych neztratila nad textem nadhled. Někdy je to opravdu vyčerpávající, protože mám pocit, že čtu text po sté a stále mě nenapadá to správné.
V tuhle chvíli bych zrovna jedno z takových vyjádření měla psát a co dělám? Píšu na blog, na který bych mohla psát večer, ale to mám patrně zase rozpoložení na něco úplně jiného. Třeba na seriál, večeři a nohy na stole, řekla bych :-)

1 komentář:

  1. Já taky nerada slovíčkaření a vyjadřování se v něčem ohodnotitelném. Je to na palici a o hubu, protože slovíčka každý cítí jinak. Nevhodné rozpoložení mám často, naštěstí mám možnost to co nechci dělat prostě nedělat a dělat to co chci dělat ale ten pocit, že nedělám vše jak bych mohla je příšerný

    OdpovědětVymazat