úterý 22. května 2012

NÁKUPY

Poslední dobou jsem nestíhala dokumentovat svoje zásobování potravinami, tak to shrnu v několika fotografiích :-) 


















 Až na pečivo vlevo nahoře supermarketová klasika :-)
































Oblíbila jsem si kozí mléko z farmy Pěnčín, které vůbec není cítit kozinou. Skoro bych nepoznala, že se nejedná o kravské. Super. Na obrázku je ještě krabička se švestičkami Umeboshi - to je hodně zajímavá věc - lék na vše (odkyselení, detoxikaci, problémy se zažíváním, únava, ...). Občas si dám ráno kousek do horké vody a vypiju. Zajímavý je i Umeocet, např. na dochucovaní pokrmů místo soli. Je totiž, stejně jako švestičky, hodně slaný.
















Zde je nákup ze dneška - návštěva dvou obchůdků se zdravou výživou a drogerie DM. V košíku opět skončil vynikající veganský jablečný závin s listového těsta. Je úžasně vláčný, tak akorát sladký a nemá příliš mnoho rozinek (to nenávidím). Navíc na to, že je to listové těsto, se mi nezdá tak mastný. Také jsem si velice oblíbila sušené ovoce z drogerie DM. Speciálně sušené meruňky jsem tak dobré ještě neměla. Jsou nesířené a krásně měkké. Skvělé byly i fíky nebo datle (ty jsou ale hodně sladké). Navíc je ovoce v perfektním balení, které se dá znovu důkladně uzavřít. Ne jako ty sáčky z průhledného čehosi, co se mi při prvním otevření celé roztrhne :-) Musím říct, že v potravinách DM budu mít asi pořád co objevovat. Dneska jsem pokukovala po paštikách, které tam mají. Ať už masové, houbové či zeleninové. Zatím mě vždycky odradila cena, ale někdy vyzkouším. Tentokrát jsem si na ochutnání donesla zelené olivy, tak jsem zvědavá!

2 komentáře: