úterý 22. května 2012

AKTUÁLNĚ

Dneska mám před sebou krásné vyhlídky. Zítra dovča a pak dva dny mezinárodní konference reSITE ve Veletržním paláci - o Praze, veřejném prostoru, urbanismu, územním plánu a tak dále. Šíleně se těším, bude to zajímavé a bude to změna oproti neustálému sezení v kanceláři. V sobotu pak ještě večer film Urbanized a následně odborná diskuse. Dovču mám pak ještě na pondělí. Je to čas, který chci věnovat projektu do školy feng shui. Vše v klidu a pořádně. Tak, abych z toho měla dobrý pocit. Jinak to prostě neumím a nechci.
A teď z jiného soudku. Mám ze sebe radost. Už dobrých 14 dní se mi daří do svého režimu zařadit pohyb. Takový, že se zapotím, takový, že cítím, že mám pevnější svaly a strašně mě to těší. Pro mnohé sportovce je to asi úsměvné, ale já jsem spíše z té druhé, lenivější kategorie, takže to považuji za pokrok :-) 
Ve svém těle jsem už dlouho docela spokojená, díky relativně rozumnému stravování mám hodně stabilní váhu (i když bylo období, kdy to tak nebylo a byla jsem oplácanější). Ale to zpevnění, více svalů, to opravdu chtělo. Takže svoje rehabilitačně-protahovací cvičení jsem rozšířila o škálu posilovacího a kardia cvičení, troška inspirace od Jillian, troška od Zuzany, z různých lekcí, které jsem absolvovala, troška od jiných blogerek. Cvičení si vždy namíchám dle nálady a jsem zatím moc spokojená. Snad akorát jediné. Cvičím docela pozdě, někdy i po deváté. Dřív prostě nemám náladu. Asi se vždycky po práci potřebuju trošku "zregenerovat". Jenže tohle pozdní cvičení pak zřejmě má dopad na mou schopnost usnout. Takže s tím asi budu muset ještě něco udělat. 
Ale i tak, doufám že vytrvám a třeba se i dočkám nějakých milých výsledků, vždycky je co zlepšovat, že ano :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat