pátek 20. dubna 2012

VERSATILE BLOGGER AWARD

Díky blogerce Meduňce-B, které tímto srdečně děkuji (mimojiné i za objevení sympatického blogu), jsem byla nominována na Versatile Blogger Award. Žádá se po mně prásknout na sebe sedm věcí a nominovat 15 (uf!) dalších nedávno vzniklých blogů. Podstatou je dostat nás “začátečníky” trošku do povědomí. 

Pravidla:
  • Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
  • Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
  • Prozradit o sobě sedm různých informací.
  • Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
  • Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku. 















7 věcí o mně:
  1. Jsem jedináček. Odstěhování od rodičů byla nejlepší věc v mém životě.
  2. Pracuji na úřadě - Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje. Zařazení mezi úředníky mě netěší.
  3. Zbožňuji jídlo a nejsem schopná držet diety. Nemám dost silnou vůli, ale vlastně ji ani nechci mít. Jídlo je pro mne jedna z hezkých součástí života a nevidím důvod, proč se o ni ochuzovat.
  4. Večer obvykle setrvám v koupelně cca 1 hodinu. Miluji horkou sprchu, nedokážu odbýt čištění zubů, natírám se minimálně 5 různými krémy (někdy i vícero).
  5. Mám vysoké požadavky na sebe i okolí. Vede to k tomu, že si dost často přijdu neschopná a okolí tímto tlakem terorizuji. :-)
  6. Potřebuji mít věci naplánované. Jakmile mi někdo znatelně naruší koncept, dokáže mě to pěkně vyvést z rovnováhy.
  7. Mám strach z řízení auta, zejména v provozu (natož po Praze!). Bojuji s tím, ale někdy to není jednoduché.

Nominované blogy:
Počet jsem nebyla schopná dodržet. Chci jmenovat jen ty, které mne opravdu zaujaly, a těch mnoho neznám.





2 komentáře:

  1. Ahoj, moc děkuji! :)
    Jinak se vážně musím smát kolik bodů máme společných :) Až na bod 2 a na to, že stále bydlím (spokojeně) s rodiči se shodneme naprosto ve všem! :D

    OdpovědětVymazat