čtvrtek 19. dubna 2012

ČTVRTEČNÍ REPORT

Tento týden se nezastavím. Sešlo se mi několik setkání s lidmi a já se snažila nasoukat je do těch pár hodin po práci. Výsledek je solidní spánkový deficit. A smutně musím dodat že od včerejšího odpoledne i rýma. Vždycky mám takový intenzivní sebevědomý pocit, že mě jen tak něco neskolí. Vždyť přece žiju relativně zdravě (i když, ona ta realita přece jen není zas tak růžová). Přestanu si dávat pozor, občas si dám něco studeného, méně spím, někde prochladnu a čas od času mě pak prostě nějaký ten bacil přemůže.
Útok v podobě hektolitrů bylinkového čaje s medem, vitamínů (v mém případě osvědčený Grepofit) a dostatku tepla zahájen. Snad se mi podaří normálně fungovat i s tímto “břemenem”.
Na víkend mám totiž plány. Koná se veletrh Biostyl a ten já mám moc ráda. Je to koncentrace věcí, které mě zajímají, příjemná atmosféra, příležitost nakoupit si něco pro potěšení a třeba se i něco dozvědět na doprovodných přednáškách. Pravda - součástí je i veletrh ezoteriky. Najdete zde všechny z oboru - od kartářek až po šamany. Pro striktně racionální povahy to asi není úplně ono. Ovšem dá se zde objevit spousta zajímavého třeba o zdravém jídle, přírodní kosmetice nebo přírodním stavění.
Já si brousím zoubky na několik kosmetických kousků, možná nějaký kamínek na stůl do práce a hlavně - tibetskou misku. Už loni jsem z nich byla unešená. Od té doby, co mi paní prodavačka pomohla ji v ruce rozvibrovat, mne nadšení z nich neopustilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat