středa 4. dubna 2012

BIOBEDÝNKA

Dnes jsem vytvořila svou první objednávku na biobedýnku. Dlouho jsem vyčkávala, zejména kvůli ceně. Nedělá mi moc velký problém dát víc peněz za jídlo, ale má to svoje hranice. A ty biopotraviny často převyšují dost značně. Nyní jsem se přeci jen rozhoupala, jelikož jsem z výběru v supermarketu už zoufalá a navíc se začíná v sortimentu objevovat první jarní zelenina a třeba i kopřivy, co je skvělé. Navíc si ji pohodlně vyzvednu po cestě z práce a nebudu muset platit za dovoz. Jen teď budu mít docela nabitý rozvrh, tak jsem na sebe zvedává, jak zvládnu zpracovávat suroviny včas.

Co plánujete na Velikonoce? My jsme chtěli konečně po dlouhé době vycestovat za hranice, ale zdravotní stav našich spolucestovatelů to bohužel nedovoluje. Takže místo toho se Velikonoce ponesou v tradičnějším duchu - rodinná setkání, nějaká ta oslava narozenin a možná výlet (když počasí dovolí). Jinými slovy - relax a dostatek dobrého jídla, takže se těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat