pondělí 16. dubna 2012

FENG SHUI VÍKEND

Víkend s feng shui nezklamal. V hlavě si nesu spoustu nových podnětných taoistických myšlenek a taky obrovský chaos z nových informací a technik, které jsme se učili. Vidět svoje “spolužáky” je vlastně taky moc fajn. Jsme hodně různorodá skupina. Od mladých studentů kolem dvaceti, přes ženy kolem pětatřicítky hledající nový profesní i životní směr, až po úspěšné ženské kolem padesátky. Je pro mne příjemný pocit, že se téměř se všemi znám a s většinou si více než rozumím. Pojí nás společný zájem nejen v podobě feng shui, ale obecně vnímáme, že dnešní materiální svět nás příliš nenaplňuje a hledáme nové cestičky, alternativy. Někdo se víc zajímá o astrologii, někdo o jógu, někdo o masáže, jiný o budhismus. Je mi tam zkrátka fajn.

Dnes ráno se mi ale nedaří vykouzlit pocit dobré nálady. Včera večer jsem nemohla usnout a zhruba pět hodin spánku je na mě opravdu málo. V kombinaci s dnešním počasím je to náročně. Večer se chystám na hathajógu, které mi doufám pomůže dostat tělo po téměř jedenácti hodinách sezení trošku do normálu. Jen aby nezvítězila lenost takhle v podvečer.




Žádné komentáře:

Okomentovat