pondělí 9. dubna 2012

VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ
















Prodloužený víkend za mnou. Návrat domů od rodičů je jako vždycky příjemný balzám na duši. Pokaždé je ráda vidím a těším se k nim, ale ještě raději se vracím zpátky. Moje teritorium, moje doma, kde jsme s přítelem svými pány, je k nezaplacení.
Víkend se standardně nesl ve znamení dobrého jídla a rodinných setkání. Jsem ráda, že se mi podařilo zařadit i procházky, drobné cvičení, návštěvu bazénu a také lehčí snídaně. Něčím jsem musela kompenzovat například sobotní kačenku a odpolední domácí zákusky ke kafíčku :-) Také jsem si zařídila a tentokrát si to kupodivu i užila. Nebyla jsem nervózní jako obvykle. Sice klasicky svých 11 km k babičce a zpět, ale nevadí. Jakýkoli kontakt s autem se počítá.
Dost prostoru zbylo i pro odpočinek a přemýšlení. Je načase zase zkusit posunout svoje hranice někam dál. Co takhle začít běhat? Nebo jazykový kurz? ... A ta stáž mně taky pořád vrtá v hlavě. Přeci jen, nejsem úplně tam, kde bych chtěla být. Ale předně - o víkendu mě čeká pokračování školy feng shui. A následující víkendy se také nebudu nudit.


Dnes už stihnu jen horkou sprchu a postel. A zítra s chutí do pracovního procesu.


Dobrou noc


Žádné komentáře:

Okomentovat