neděle 22. dubna 2012

ÚLOVKY Z BIOSTYLU

Víkend jsem si nakonec hezky užila. V pátek mi tedy nebylo zrovna nejlépe. Dokonce se objevila zvýšená teplota a já si říkala, jestli se o mě nakonec nepokouší chřipka. V sobotu byl kapesník můj největší kamarád, ale i tak jsem zvládla v celku obstojně existovat a ještě si to užít. Přijela máma a v sobotu jsme se i s přítelem odebrali na Biostyl. Atmosféra opět skvělá, jen těch lidí rok od roku neustále přibývá a začíná to být poměrně vyčerpávající. Nevěděli jsme, za co utrácet dřív. Podle plánu jsme notnou chvíli strávili u stánku s tibetskými mísami a nakonec vybrali jednu z největších, která nás naprosto uchvátila. Došlo i na kamínky a nějakou kosmetiku. Trošku mě mrzí, že jsem nevěnovala větší pozornost čajům a koření, ale nevadí, to vyřeší e-shopy a jiné obchůdky s tímto sortimentem. Už nyní se těším na příště. V plánu mám tentokrát vyrazit sama. Nebudu tak muset brát na nikoho ohled a užiju si to zase trošku jiným způsobem. Např. bych ráda absolvovala více přednášek, které se nám tentokrát do programu vůbec nevešly.


A nyní úlovky, které jsme si donesli domů. 





















Zejména kančí biolovečák je výborná propagace zdravé výživy :-D (Ale je to opravdu delikatesa a jak říká s oblibou můj táta: "jednou za čas to nevadí" :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat