středa 28. března 2012

UNAVENÁ

Dnes opět dlouhý den v práci. Takže si už jen tak existuju...
Ráno jsem konečně začala číst Čtyři dohody od Dona Miguele Ruize. Nemůžu se dočkat, až seženu lístky na ty Duškovy v Klubu Lávka. Lístky už jsem jednou měla a onemocněla jsem :-( To mě mrzí opravdu hodně, jelikož se fakt špatně shání. Ale zřejmě nebylo to správné načasování. Co vy, znáte Čtyři dohody a toltéckou filozofii? Co na ni říkáte?

V sobotu se vydám na Dyzajn Márket k Národnímu divadlu - prodejní výstavu autorské tvorby. Doufám, že si tam něco originálního vyberu. A když ne, stačí mi ta atmosféra a oběd s kamarádkou. 

Blíží se mi další víkend školy feng shui, takže bych měla pomalu začít opakovat již probrané. Další materiál na ranní tramvajové počtení.

Víkend bude konečně trošku volnější. Úklid po výměně oken už je více méně hotový. Takže si plánuju trošku lehčí jídelníček, nějakou zeleninku na šťávy, zasadit řeřichu a namočit nějaké luštěniny na klíčení. Že bych zkusila ten ořechový raw dort? Snad vyzbyde chvilka i na nějaký ten film.

Ta změna času mě tento týden přeci jen nějak zmohla...

Žádné komentáře:

Okomentovat