úterý 6. března 2012

CHVILKA PRO MNE

O dnešním odpoledni jsem měla jasnou představu. Byt sama pro sebe - seriály, hlasitá hudba s trochou tanečních kreací, které nikdo za žádných okolností nesmí vidět, cvičení, manikúúúra, pedikúúúra, knížka... Ovšem věci se vyvinuly jinak. Muž (ne manžel) přišel dřív z práce a můj dámský odpolední dýchánek byl v trapu. Toto překvapení nakonec vyústilo v moji velmi špatnou náladu. Až mne samotnou překvapilo, jak osvěžující jsou občasné chvilky klidu, které má člověk sám pro sebe (a jak je potřebuji!). 
Naštěstí není vše ztraceno. Večer je "můj", jelikož muž cvičí. Takže si ho jdu náležitě vychutnat :-)


Dnešní večeře:

Celozrnné špagety s tuňákem a rukolou

Ingredience:

celozrnné špagety (Alnatura - drogerie DM)
rajčatová pasta (Alnatura - drogerie DM)
čerstvá rukola
tuňák v olivovém oleji
stroužek česneku
olivy
parmezán



Příprava je naprosto jednoduchá. Do uvařených špaget zamíchám na drobno nasekaný česnek, aby horké špagety lehce přerazily jeho ostrost, a poté přidám postupně všechny ostatní přísady. Pokud je tuňák v olivovém oleji, už olej nepřidávám. Jinak bych trošku dala.

Žádné komentáře:

Okomentovat