pondělí 12. března 2012

MOJE DNY

Začátek roku a změna ročního období na mě má letos opravdu velký vliv. Že by přeci jen pracoval Vodní drak, v jehož moci je dle čínských filosofií tento rok? Mám chuť se pouštět do nových věcí, neodkládám tolik, mám nepřekonatelnou touhu se hýbat a léčit svoje drobné neduhy zdravým jídlem. Tedy to se pokouším kontinuálně, ale tentokrát mám pocit, že vůle je na mé straně. Jaký nezvyk! Mám chuť nasávat nové informace a kultivovat svou osobnost.
Na konci minulého týdne jsem absolvovala typologický rozbor podle čínských principů (dá se říci, že to spadá do feng shui). Velice příjemné posezení a zasazení dalších střípků do mozaiky mého já. Objasnění některých mých vlastností a vzorců chování. Je to běh na dlouhou trať poznat, kdo vlastně jsme. Odstranit spoustu vrstev a nánosů, které na nás zanechala výchova, školský systém a celá společnost. Vrátit se k tomu, co jsme původně byli jako děti. Není to vůbec jednoduché, ale stojí to za to.

Zítra se možná zajdu podívat na jednu zajímavou kavárenskou diskusi - Jak proměna současných podob rodiny ovlivňuje naše individuální životy?
 http://data.tyden-vedy-a-techniky.avcr.cz/miranda2/export/sitesavcr/data.avcr.cz/projekty/tyden-vedy-2012/sd/files/Pozvanka_Science_Cafe_13_brezna_2012.pdf
Téma je pro mne velmi aktuální...Vztahy, manželství, děti, život v páru...

O nadcházejícím víkendu nás čeká výměna oken. Beru to jako příležitost k prostorové očistě, kdy můžu věci přeorganizovat, vyčistit, něčeho se zbavit a něco přemístit. Uvidíme, co mi přinese.

Mějte krásné skorojarní dny,

Vaše bioarchitektka

Žádné komentáře:

Okomentovat