pondělí 25. června 2012

NAKOUPENO V DM



















  • plátkovaný kokos
Se sušenými produkty z DM mám velmi dobré zkušenosti. Nejsou sice nejlevnější, ale zato velmi kvalitní. Jak už jsem zmiňovala, vedou meruňky a fíky. Kokos je fajn zpestření do ranních kaší.
  • kávička 
Nijak zvlášť nás nenadchla. Jednoznačně vedou kávy z Marks&Spencer. Nebo nějaké jiné kvalitní, fair traid, čerstvě namleté apod.
  • ovocné tyčinky
Ty jsem objevila díky jedné mamince, která je kupovala pro své dítě. Jsou k nalezení právě v sekci s dětským jídlem. Zaujaly mne, takže jsem je vzápětí hned vyzkoušela. Cena je ke dvaceti korunám. Za to obsahují hlavně ovoce a žádný cukr.
  • kypřící prášek bez fosfátů
  • koření na pečené brambory
Vyzkoušeno a je skvělé.
  • křupavé žitné chlebíčky se sýrem a dýňovými semínky





Na těch jsem si téměř vybudovala závislost. Jsou docela drahé, kolem 50 Kč. Posypané sýrem a semínky (mmmm!). Dokonce obsahují docela dost bílkovin.
































  • mangovo-jablečné pyré
Oblíbená rychlá svačinka. 
  • játrová paštika
Složení poněkud odlišné od podobných českých výrobků. Byla výborná, ale přeci jen, to mastné mi nedělá dobře, ani občas.
  • lilková pomazánka















Zajímavá alternativa na chleba. Chuťově ne úplně obvyklá, ale dobrá. Budu určitě zkoušet i další ze série zeleninových pomazánek.
  • ořechové tofu
Jedno z nejlepších tofu, jaké jsem kdy měla (když pominu tofu ve veganských restauracích, které je prostě delikatesa). Nejvíce ho ocením v omeletách, nebo různých zeleninových směsích.
  • proteinové tyčinky
Docela zklamání. Banánová mi přišla tak nechutná, že jsem druhou polovinu vyhodila. Druhá, kokosová, nebyla špatná. Pro mě jako občasné zpestření ano. Jinak dávám přednost přirozenějším alternativám - ovoce+ořechy, tohle je pro mě příliš velká "chemie".
  • rajčatová omáčka
Ještě čeká na ochutnání, ale těším se, až ji vyzkouším s celozrnnými dmkovými špagetami, nebo celozrnnými gnocchi, které mám připravené v komoře.




2 komentáře:

  1. Dobrý den, zrovna jsem se chtěla v týdnu také stavit na podobný nákup...Chci se zeptat, zda máte nějakou ověřenou zeleninovou pomazánku či "paštiku", já zatím okusila pouze houbovou a ta chuť byla spíše zvláštní (po kvasnicích) než aby si po ni člověk pochutnal...Díky))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, z těch co znám mám ráda brokolicovou, ta je myslím čistě zeleninová. S těmi zeleninovými z DM teprve začínám experimentovat, ale tato lilková mi chutnala. Jinak mám moc ráda luštěninovou Valašskou paštiku, nebo je dobrá Francouzská pomazánka z tofu, té bych se ujedla. Provensálskou moc nemusím, ale třeba moje máma ji miluje. Fazolová také není špatná, je podobná té Valašské. Všechny tyto pomazánky jsou k dostání ve zdravých výživách, občas jsem je zahlédla i v Bille.
      Až zase nějakou dobrou objevím, dám vědět :-)

      Vymazat