pondělí 25. června 2012

KDE JE MI KONEC

Pracuji, cvičím, procházím se, užívám si sluníčka, pokračuji na svých feng shui projektech, setkávám se s přáteli, výjimečně vařím a vůbec nestíhám svůj blog...V příštím týdnu konečně dovolená, i když její podoba je zatím ve hvězdách. Bude spojena s Karlovými Vary, filmovým festivalem a doufejme velkým množstvím sluníčka, nějakým koupáním a výlety. Další dovolenkování bude v srpnu, zřejmě v Toskánsku, ale to ještě uvidíme. Jsem spokojená...Počasí mi náramně vyhovuje, střídají se teplejší dny s méně teplými, kdy teploty jsou pořád ještě příjemné. Nejsou úmorná vedra a to je moje. Často si teď ordinuji procházky přes Petřín a Starým městem. Tím méně času pak mám samozřejmě na ty činnosti, vyžadující mou přítomnost u PC. Vydržím chvilku a musím ven, jinak bych měla výčitky, že jsem si tak krásného počasí neužila. Také se trošku roztrhl pytel s různými oslavami, grilováním apod. To je skvělé, jen ten jídelníček často stojí za to :-) Alkohol, hodně masa a jiné pochutiny. Většinou se držím zpátky, ale i tak to často odnesu mírným rozhozením zažívání. Daří se mi ale zhruba třikrát do týdne zařazovat intenzivnější cvičení -  tanec, různé video workouty, pilates, jógu, posilování - to mě baví nejvíc, cítit, jak tělo maká a svaly se zpevňují. Ráda bych týdenní frekvenci ještě navýšila a myslím, že výsledky se dostaví (ne že bych chtěla nějak závratně hubnout, ale nějaký ten úbytek tuku by mi slušel :-)). Zatím jen pozoruji celkové zpevnění, lepší pocit a více energie. Když jsme u té energie - jednoznačně nejdůležitějším cílem pro nadcházející dny je chodit spát do 11 hodin (vstávám v 5:40). Jinak jsem pořád v začarovaném kruhu nevyspání a v takovém rozpoložení se mi nechce vůbec do ničeho. Raději tedy spát o hodinu déle a lépe pak využít čas přes den. Jenže jak mě, nočního tvora, donutit chodit spát včas, to nevím...

Žádné komentáře:

Okomentovat