sobota 16. června 2012

ČAS

Tento týden svádím boj s časem. A čas vyhrává. Utíká mi mezi prsty a já nejsem schopna ho zkrotit. Minulý víkend jsme byli u rodičů. Čili všechny moje činnosti a domácnost, musely počkat. Člověk pak dorazí v neděli večer do neuklizeného bytu se seznamem věcí v hlavě, které mohl mít za víkend hotové, a před sebou druhý den ráno vstávání v 5:40. V pondělí - dlouhý den (přicházím v 7), to už pak jen stíhám se najíst, trošku si odpočinout a jít spát. Úterý - pedikúra a pivo s kamarádkou. Středa - opět dlouhý den. Ve čtvrtek už je po práci trošku více času, tak si vždy plánuju dost věcí. Jenže přijdu domů a padne na mě taková únava, že bych spala snad týden. Ta postupně opadá, takže kolem desáté už jsem zase jako rybička a když mám jít spát, nechce se mi. Z toho vzniká začarovaný kruh, kdy chodím spát pozdě a jsem pak jsem přes den unavená. Zkrátka poslední dobou spoustu věcí tlačím před sebou a ne a ne je zvládnout. 
Teď o víkendu mám příležitost s něčím pohnout. Zejména se svými feng shui projekty, které mám teď již dva. Už nemám prostor pro další odkládání. Musím kvůli tomu bohužel oželet i návštěvu s grilovačkou u známých. Teď, když se udělalo tak hezky. No ale nutno říct, že takhle jsem to chtěla a jsem ráda, že vůbec nějaké projekty mám. Takže to prostě zvládnu a třeba to nějak vymyslím i procházkou po venku.

Obecně mě nebaví ten model, který mám v hlavě nastavený. Neustálé honění se za danými úkoly a permanentní pocit nedostatku času a neschopnosti vše zvládnout. Chci přehodnotit činnosti, kterými naplňuji svůj čas a vybrat jen ty, které mi za to opravdu stojí. Neplýtvat, nezabíjet čas a zacházet s ním efektivně. Nejdůležitější je, abych všechno dělala tehdy, kdy mám chuť, na 100% a měla z toho radost. A nebýt pořád myšlenkami někde v tramtárii.

Jedno malé doporučení, když budete mít chvíli času a náladu - Pořad Duše K. - rozhovor Jaroslava Duška a MUDr. Jana Hnízdila
Opravdu to stojí za to...

Žádné komentáře:

Okomentovat