sobota 25. února 2012

SAHARA DINNER

Dnes jsem navštívila krásnou restauraci a kavárnu Sahara na náměstí Míru v Praze. Pokud jste milovníky interiérového designu zejména s elegantními prvky orientu, tohle stojí za to poznat. Cenová kategorie to není nejvlídnější, ale pro jednou se dá přivřít oko.











Malá ochutnávka interiéru


Jinak mám dnes ze sebe dobrý pocit. Ten vlastně začal už včera úžasným nákupem biozeleniny v Tesku, pokračoval výbornou večeří tvořenou žitným kváskovým chlebem s kozím sýrem a salátkem z baby listové směsi (završenou sklenkou červeného, vlastně několika sklenkami...). Večer jsem ještě stihla z předem namočené cizrny uklohnit humus, který mám připravený v lednici na následující dny. Dnes jsem posnídala celozrnné koláčky (jablko, mák) s puerhem a na oběd udělala zelnou polévku s uzeným tempehem a vegetariánské sushi s tempehem a avokádem. Božské. Na večeři jsem měla černé olivy plněné kozím sýrem v jakémsi těstíčku. To mě nějak zvlášť nenadchlo. Ale obecně mám vždy skvělý pocit, když se mi daří jíst zdravé věci a ještě si báječně pochutnat.

Žádné komentáře:

Okomentovat